3 Haziran 2012 Pazar

Uzun Bir Aradan Sonra


Merhaba okuyucu..
           Zamanında karar vermiştim ya sevgiliden vazgeçmeli yazı için ya da yazıdan vazgeçmeliydi sevgili için. Uzun süredir sevgili golünü atmış, maçı almış götürüyordu. Ama olmadı.. İnsan ne kadar severse karşısındaki o kadar uzaklaşırmış ondan aslında öyle de değil sevgi değil, değer daha önemli ne kadar değer verirsen o kadar değersizleşirsin..
          İnsan ne kadar severse sevsin şımartmamalı sevgiliyi, hadi şımarttın buna alıştırmamalısın. Cevabını bildiği bir soruyu kim çözmek için uğraşır ki?
          Bitiremediğin, yarım bıraktığın şeyler elbette olucak ama öyle kararlı olucaksın ki, dik durucaksın, bileceksin ki kimse senden daha değerli değil şu hayatta. İşte o zaman vazgeçiceksin. Vazgeçe vazgeçe mutlu olmayı öğreniceksin, birden bire tabiki mutlu olamazsın ama acın hafifler adım adım mutluluğa yaklaşır gibi olursun. Ha bi de umut var. Şu hayatta eksikliği en can yakan şey! Sakın umut etmekten, hayal kurmaktan ve bunların gerçekleşebileceğine inanmaktan alıkoyma kendini. Ama önce kendin inan. Sırf yapmak için yapma bir şeyleri.

2 yorum:

  1. Merakla takip ediyorum, ilk yazılarından bağladın kendine beni :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa çok teşekkür ederim umarım hepsini begenirsin:)

    YanıtlaSil