24 Haziran 2012 Pazar

Büyük Konuşmak

Hep keskin bir insandım; dediğim dedik
Doğrularım tek, rengim ya siyah ya beyaz
Gri katmamıştım hiç hayatıma 
Acaba yoktu lügatımda..
İnsanlar hep uyarırdı deme öyle diye

Yok dedim ben kendimi tanımıyor muyum
Yapmam dediğim bir şeyi asla yapmam
Yapma dediler konuşma böyle
Baktım hep uyarılıyorum
Dıştan kafa sallayıp içten hı hı dedim ısrarla
Büyüdükçe baktım ki ne yapmam dediğim bir şey kalmış gerçekleşmeyen,
Ne de yadırgadığım bir şey kalmış başıma gelmeyen..
O zaman anladım ki gri'de var bu hayatta acaba da..
Kendinden bile emin olmayacakmış insan
Zaten bence en çok kendinden emin olmayacaksın
Bir bak bakalım insanlar mı çok değişmiş sen mi?
Ya da insanların değişimi mi etkilemiş seni, senin değişimin mi?
Tecrübeyle öğrendim ki:
Pişman olmak istemiyorsan, keşkelerini azaltmak..
Büyük konuşmayacakmışsın arkadaş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder